کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر امروز با خروج سامانه بارشی از شرق استان، وضعیت هوا پایدار خواهد شد که این وضعیت سبب می شود دمای هوای خراسان رضوی طی روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو نسبت به روزهای دیگر هفته به طور نسبی افزایش یابد.

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی پور با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته در خراسان رضوی افزود: شهرستان تربت حیدریه با سه میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرد و کلانشهر مشهد در همین مدت شاهد یک دهم میلیمتر بارندگی بوده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعات گذشته سامانه بارشی که در خراسان رضوی مستقر بود موجب وزش باد در مناطق غربی استان شد و وزش باد در شهرستان سبزوار سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته قوچان و خواف به ترتیب با یک و ۲۸ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت، شهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۱ درجه ای را ثبت کرده است.

رضایی پور با بیان این که دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است افزود: دمای هوا در شهر مشهد همچنان روند کاهشی دارد و در سردترین ساعات امشب، به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.